Είστε εδώ:
Αρχική > ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ > Ο Γ. Ξηραδάκης σε ρόλο διαιτητή…

Ο Γ. Ξηραδάκης σε ρόλο διαιτητή…

Ένταση επικράτησε χθες κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της έρευνας της XRTC για την ελληνική ακτοπλοία. Η συζήτηση άρχισε να ανάβει όταν ο κ. Στεφάνου της Golden Star πήρε το λόγο και ζήτησε από τον ευρισκόμενο στο πάνελ Διονύση Καλαματιανό, γενικό γραμματέα του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής να προστατεύσει την εταιρία του από την δρομολόγηση των ταχύπλοων σκαφών. Ο κ. Στεφάνου με ένα εκκρηκτικό ύφος τόνισε ότι «μπαίνουμε μέσα καθημερινά 50.000 ευρώ εξ αιτίας της δρομολόγησης των ταχυπλόων στη Ραφήνα. Επενδύσαμε 32 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα, αφού εδώ κατασκευάσθηκε το νέο μας πλοίο και σήμερα είμαστε υποχρεωμένοι να αναστείλουμε το πρωινό δρομολόγιο μας από την Ραφήνα. Είναι άδικο αυτό που γίνεται»
Αμέσως πήρε το λόγο ο Δ. Καλαματιανός ο οποίος είπε ότι «δεν βρισκόμαστε στο ΣΑΣ» και τόνισε ότι «το υπουργείο ανταποκρίθηκε στο αίτημα και κάλεσε σε σύσκεψη τους ενδιαφερόμενους».
Αμέσως πήρε το λόγο ο εφοπλιστής Μάριος Ηλιόπουλος που ένοιωσε ότι θίγεται και είπε, απευθυνόμενος προς τον κ. Στεφάνου ότι «δεν είναι σωστό να μειώνεται τους ναύλους κατά 30% και δεν λύνονται τα ζητήματα χωρίς συζήτηση και χωρίς την κοινή λογική».
Τότε εξεγέρθη από τη θέση του ο κ. Στεφάνου και είπε «με ποια τιμή εισιτηρίου μπήκατε στη γραμμή, δεν είναι δυνατόν να δρομολογούνται τα ταχύπλοα το καλοκαίρι, να παίρνουν τον αφρό και να φεύγουν. Είναι δίκαιο να μένουμε εμείς και το χειμώνα και το καλοκαίρι να μεταφέρουμε 100 επιβάτες» αναρωτήθηκε.
Η συζήτηση σε εκείνο το σημείο κινδύνευσε να εκτραπεί, αλλά με μεγάλη προσπάθεια ο Γιώργος Ξηραδάκης διέκοψε τον άκομψο διάλογο και ζήτησε να πρυτανεύσει ψυχραιμία, πράγμα που έγινε αποδεκτό και απο τις δύο πλευρές.

Top